فولاد و نفت مسجدسلیمان در کمیته وضعیت محکوم شدند

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده ها اعلام کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت داریوش هرندی از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 50 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت آرزو صدقیانی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 150 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 3 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت سجاد جعفری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 120 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 68 میلیون و 26 هزار و 900 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت جواد برزکار از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت 315 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 6 میلیون و 877 هزار و 900 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 35 میلیون ریال قرار رد صادر.

*در پی شکایت حسین قنبرنژاد از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 134 میلیون و 20 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 2 میلیون و 680 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت شروین بزرگ لفمجانی از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 97 میلیون و 10 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت محمد قریشی از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 43 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت مجید عیدی از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 209 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 69 میلیون و 956 هزار و 200 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت فرزاد طیبی از باشگاه شمس آذر قزوین (بادران)، این باشگاه به پرداخت مبلغ 690 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 13 میلیون و 800 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پرونده شکایت علی بشیری از باشگاه نود ارومیه، کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان قرار رد عوی را صادر کرد.

*در پی شکایت علی یحیی زاده از باشگاه نیروی زمینی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 180 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 3 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.